Zdrowe żywienie

Oceń artykuł:
( 3 Głosów )

ryby omega3Jeść ryby czy nie jeść - oto jest pytanie. Sprzeczne informacje docierające z różnych źródeł raz przekonują, że powinniśmy je spożywać regularnie, innym razem straszą metalami ciężkimi. Jak poradzić sobie w gąszczu sprzecznych informacji? Katarzyna Zadka, ekspert ds. żywienia w programie edukacyjnym „Żyj smacznie i zdrowo”, przekonuje, że korzyści dla organizmu człowieka wynikające ze spożycia ryb przewyższają zagrożenia związane z obecnością w nich zanieczyszczeń.

Więcej…
Oceń artykuł:
( 1 Głos )

mity dietetycznePrzeszukując Internet w poszukiwaniu porad dotyczących odchudzania, możemy spotkać się z dużą ilością niesprawdzonych, nieprawdziwych zaleceń. Skorzystanie z takiej rady może nie tylko zaprzepaścić nasze próby zrzucenia wagi, ale także czasami być niebezpieczne dla zdrowie. Poniżej 7 często spotykanych dietetycznych mitów, z którymi warto się zapoznać.

Więcej…
Oceń artykuł:
( 1 Głos )

dynia właściwościWielu z nas, słysząc słowo „dynia”, natychmiast dopasowuje go do Halloween. Tegoroczne święto już minęło, ale sezon na dynię trwa nadal. To warzywo nie tylko dobrze wygląda jako lampion. Skrywa w sobie wiele cennych składników odżywczych. Warto więc wziąć ją pod uwagę w codziennym menu. W okresie jesiennym do naszej dyspozycji jest dynia olbrzymia, zwyczajna lub piżmowa, o rozmaitych barwach i kształtach.

Więcej…
Oceń artykuł:
( 0 Głosów )

kaszaOkres dojrzewania to trudny moment w życiu każdego człowieka. Zmiany hormonalne prowadzą do huśtawki nastrojów, wzmożonego apetytu, przybierania na wadze i problemów skórnych. Te negatywne objawy złagodzić może prawidłowa dieta. Warto uwzględnić w niej pełnoziarniste produkty zbożowe, do których między innymi zalicza się kasza. O tym, w jaki sposób może ona pomóc nastolatkom poprawić samopoczucie, mówi Katarzyna Foszner – specjalistka ds. żywienia, ekspert kampanii „Lubię kaszę”.

Więcej…
Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Więcej informacji o plikach cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.