Zdrowe żywienie

Oceń artykuł:
( 1 Głos )

dynia właściwościWielu z nas, słysząc słowo „dynia”, natychmiast dopasowuje go do Halloween. Tegoroczne święto już minęło, ale sezon na dynię trwa nadal. To warzywo nie tylko dobrze wygląda jako lampion. Skrywa w sobie wiele cennych składników odżywczych. Warto więc wziąć ją pod uwagę w codziennym menu. W okresie jesiennym do naszej dyspozycji jest dynia olbrzymia, zwyczajna lub piżmowa, o rozmaitych barwach i kształtach.

Więcej…
Oceń artykuł:
( 0 Głosów )

kaszaOkres dojrzewania to trudny moment w życiu każdego człowieka. Zmiany hormonalne prowadzą do huśtawki nastrojów, wzmożonego apetytu, przybierania na wadze i problemów skórnych. Te negatywne objawy złagodzić może prawidłowa dieta. Warto uwzględnić w niej pełnoziarniste produkty zbożowe, do których między innymi zalicza się kasza. O tym, w jaki sposób może ona pomóc nastolatkom poprawić samopoczucie, mówi Katarzyna Foszner – specjalistka ds. żywienia, ekspert kampanii „Lubię kaszę”.

Więcej…
Oceń artykuł:
( 2 Głosów )

kasza na śniadanieEksperci są zgodni, że śniadanie jest pierwszym i najważniejszym posiłkiem w ciągu dnia. Z jakich produktów powinno się składać, aby zapewnić odpowiednią ilość porannej energii młodemu organizmowi? Doskonałym rozwiązaniem jest wykorzystanie kaszy, która zawiera m.in. węglowodany złożone oraz cenny błonnik pokarmowy regulujący procesy trawienia i zapobiegający zaparciom. Po jaki rodzaj kaszy najlepiej sięgać, aby dostarczyć dzieciom potrzebnych składników mineralnych i witamin? Na pytania te odpowie Katarzyna Foszner – specjalistka ds. żywienia, ekspert kampanii „Lubię kaszę”.

Więcej…
Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Więcej informacji o plikach cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.