Zdrowe żywienie

Oceń artykuł:
( 6 Głosów )

StewiaKażdy z nas niegdyś marzył o jedzeniu "czegoś słodkiego, ale nietuczącego  i zdrowego". Teraz jest na to sposób! Stewia dość, że nie dostarcza żadnych kalorii, to w dodatku nie powstała w probówce w laboratorium. Takim cudem obdarowała nas natura! Dowiedz się o niej jak najwięcej i wprowadź ją do swojej diety. Nie musisz już odrzucać lubianego smaku słodkiego, gdy jesteś w trakcie diety odchudzającej lub chcesz uniknąć efektu jo – jo.

Więcej…
Oceń artykuł:
( 5 Głosów )

Czarnuszka siewna (nigella sativa)Czarnuszka, znana naszym babciom pod nazwą „czarny kmin” to roślina, która na nowo zyskuje popularność na całym świecie. Jest powszechnie stosowana w wielu dziedzinach medycyny tradycyjnej, takiej jak Unani (wywodząca się ze średniowiecza tradycja perska), Ayurveda (system medycyny indyjskiej) czy Siddha (starszy od ayurwedy system z korzeniami indyjskimi i keralskimi). Nasiona czarnuszki i pozyskiwany z nich olej stosowane były w leczeniu wielu różnych chorób i dolegliwości.

Więcej…
Oceń artykuł:
( 6 Głosów )

Rzodkiewa i szczypiorek na talerzuW dzisiejszych czasach, stres jest niestety wpisany w nasze życie. Żyjemy szybciej, gonimy za karierą, bierzemy na siebie więcej obowiązków i... stresujemy się. Stres często bywa motywatorem, ale niekiedy odbija się na naszym zdrowiu, zadowoleniu z życia itp.

Jest wiele metod walki ze stresem i każdy radzi sobie z nim na różny - niekoniecznie dobry - sposób. Kiedy prowadzimy stresujący tryb życia, warto zniwelować stres poprzez zastosowanie specjalnej diety antystresowej, która skutecznie poprawia humor dostarczając naszemu organizmowi niezbędnych składników, które są mu potrzebne do prawidłowego funkcjonowania.

Więcej…
Oceń artykuł:
( 8 Głosów )

Truskawki - pyszne i zdrowe poziomkiKuszą nas swoją słodyczą, niepowtarzalnym aromatem, pięknym czerwonym kolorem... Czekamy na nie cały rok, a kiedy już pojawią się w sprzedaży zajadamy się nimi ze smakiem. Kochamy je i jednocześnie niewiele o nich wiemy. Szkoda, bo oprócz doznań smakowych, truskawki mają nam przecież do zaoferowania znacznie więcej – zdrowie, urodę i dobre samopoczucie.

Więcej…
Oceń artykuł:
( 8 Głosów )
Suszone owoce, orzechy i nasiona

Zwykle nie jesteśmy do końca świadomi faktu, że najzwyklejsze pestki i nasiona mogą wzbogacić dietę o cenne składniki oddziałujące dobroczynnie na nasze zdrowie. Robiąc zakupy w sklepie samoobsługowym dział, w którym znajdują się te produkty zwykle omijamy szerokim łukiem. Częstym powodem znikomej konsumpcji tych produktów jest brak wiedzy o tym, jak mogą zostać wykorzystane do przyrządzania potraw w kuchni. Główną przyczyną ich rzadkiego spożywania jest zapewne wysoka kaloryczność tych produktów: około 600 kcal w 100 g. Jednak zbyt często zapominamy o tym, że żywność to nie tylko kalorie.

Więcej…
Oceń artykuł:
( 7 Głosów )

Sałata i inne zielone warzywaNasz organizm zawsze stara się uzyskać doskonałą równowagę wszelkich zachodzących w nim procesów. Z kolei stres to każda zmiana tej równowagi. Obecnie ciężko wyobrazić sobie życie bez stresu, choć warto wiedzieć, jak można złagodzić jego skutki. A wszystko to za pomocą jedzenia!

Więcej…
Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Więcej informacji o plikach cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.