Zdrowe żywienie

Oceń artykuł:
( 1 Głos )

jedzenie dzieciRegularność to podstawowa zasada żywienia kilkulatków - ich jadłospis powinien obejmować 5 posiłków w ciągu dnia. Przygotowanie zbilansowanego posiłku, który byłby na tyle atrakcyjny, by dziecko sięgnęło po niego podczas szkolnej przerwy to jednak nie lada wyzwanie.

Więcej…
Oceń artykuł:
( 0 Głosów )

kasza dzieciZapotrzebowanie na poszczególne składniki odżywcze młodego organizmu zmienia się wraz z wiekiem dziecka. Pełnowartościowa dieta bogata w naturalne produkty, systematyczność i różnorodność spożywanych posiłków oraz aktywność fizyczna znacząco wpływają na poprawę kondycji wciąż rozwijającego się organizmu. Jaką rolę w codziennej diecie maluchów oraz młodzieży odgrywa kasza? Okazuje się, że produkt ten jest nieocenionym paliwem dla mózgu oraz źródłem wielu witamin i minerałów niezbędnych do prawidłowego rozwoju dziecka.

Więcej…
Oceń artykuł:
( 2 Głosów )

majeranekJedna z najpopularniejszych przypraw w kuchni, o charakterystycznym aromacie, która stanowi świetny dodatek do mięs, warzyw strączkowych, tłustych potraw, dań kapustnych. Poza niekwestionowanymi walorami kulinarnymi ma również pozytywny wpływ na zdrowie, między innymi wspomagając trawienie, a także jako środek do inhalacji przy przeziębieniach.

Więcej…
Oceń artykuł:
( 1 Głos )

miodyLipowy, gryczany, manuka – czy kupujemy miód dobrej jakości? Inspekcja Handlowa w II kwartale 2018 r. zbadała 269 partii miodu, miała zastrzeżenia do 48 z nich. Wątpliwości wzbudziło przede wszystkim oznakowanie, mniej dotyczyło składu.

Więcej…
Oceń artykuł:
( 0 Głosów )

sezamSezamie, otwórz się – to stwierdzenie nie odbiega tak wiele od rzeczywistości, bo faktycznie sezam podczas dojrzewania pęka i otwiera się. Te małe jasne ziarenka stanowią prawdziwe bogactwo składników odżywczych, które wspierają organizm w walce z chorobami układu krążenia, nowotworami, osteoporozą, a także opóźniają procesy starzenia. Warto włączyć je do swojej diety.

Więcej…
Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Więcej informacji o plikach cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.