Eko wydarzenia


Oceń artykuł:
( 3 Głosów )

badania nerekW niedzielę, 16 października 2016 roku, odbędzie się finał kampanii społecznej dla zdrowia nerek, pod znamiennym tytułem „nerki nie bolą, boli niewiedza” czyli akcja NEFROTEST. Mieszkańcy powiatów wołomińskiego, nowodworskiego i legionowskiego mogą tego dnia sprawdzić, czy ich nerki są zdrowe. Badania są nie tylko proste,  ale i bezpłatne.

Więcej…
Oceń artykuł:
( 2 Głosów )

drzewa dla KrakowaŚwiatowa Organizacja Zdrowia w maju 2016 roku opublikowała raport o najbardziej zanieczyszczonych miastach Unii Europejskiej. Aż 33 z 50 miejscowości leży w Polsce. Temat jakości powietrza nie jest często podejmowany, dlatego już 26 listopada rusza Smoghaton – wyjątkowe wydarzenie zrzeszające grafików, designerów, programistów, świat biznesu i pasjonatów innowacji w walce ze smogiem. Partnerami akcji jest między innymi Komisja Europejska i Electrolux. Pierwszym wspólnym projektem będzie sadzenie setek drzew w Krakowie dla czystszego powietrza.

Więcej…
Oceń artykuł:
( 1 Głos )

wspomnienia dla maxaPrzetrzyj choremu chłopcu szlak w kosmicznej podróży. #WspomnnieniaNaMaxa to Twoja misja. Zasady są niezwykle proste: oddając swoje wspomnienia w pieczę cyfrowej kapsuły czasu na Księżycu, zwiększasz szanse Maxa Świerkowskiego na zebranie własnych. Bo ten chłopczyk walczy o życie, a powodzenie jego misji w dużej mierze zależy od sukcesu Twojej wyprawy. Im więcej włożysz do kapsuły, tym Max więcej z niej wyciągnie.

Więcej…
Oceń artykuł:
( 1 Głos )

selenPracownia badań Read-Gene ze Szczecina, pod kierunkiem prof. med. Jana Lubińskiego, specjalizującego się w genetyce molekularnej i patologii, w sposób jednoznaczny wskazuje korelację pomiędzy poziomem selenu a ryzykiem wystąpienia różnych rodzajów nowotworów. Read-Gene opracowało autorski test badania poziomu tego pierwiastka, który realizują laboratoria sieci DIAGNOSTYKA w swoich placówkach na terenie całego kraju.

Więcej…
Oceń artykuł:
( 1 Głos )

jem drugie śniadanieTego lata restauracje AIOLI (AIOLI inspired by MINI i AIOLI Cantine Bar Cafe Deli) stawiają na dzieci, otwierając letni, wakacyjny cykl AIOLI Kids Summer udostępniając rodzinom z dziećmi przestrzeń restauracji. Inauguracyjnym wydarzeniem otwierającym cykl AIOLI Kids Summer był Dzień Dziecka – projekt potrwa do końca września 2016 roku.

Więcej…
Oceń artykuł:
( 1 Głos )

pora na pomidoraRozpoczęła się 6. edycja kampanii „Pora na pomidora, czyli jak tu nie kochać polskich warzyw i owoców”. Ma ona zachęcać do regularnego spożywania polskich warzyw i owoców, szczególnie tych sezonowych. Inspiracji do gotowania z wykorzystaniem krajowych produktów dostarczy zwyciężczyni III edycji programu MasterChef – Dominika Wójciak, ambasadorka kampanii.

Więcej…
Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Więcej informacji o plikach cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.